zondag 19 februari 2017

Bij dansles hoort een danstas

Bij dansles hoort een danstas. Hierin kunnen de balletschoenen, rokje en een koekje om na afloop te eten.
Op het moment van schrijven is mijn lieve schat er alweer mee gestopt. Ze was 3 jaar en een paar maaden en het was blijkbaar nog teveel van het goede, elke week dansles. Prima wat mij betreft, maar ik wil de tas toch nog graag even delen met jullie.
 Om eerlijk te zeggen, was ik meteen verliefd op deze stof. Ik bedacht toen dat Bente best een danstas kon gebruiken. Als voorbeeld heb ik de nieuwe tassen van AH gebruikt, die stoffentassen. Eerst heb ik goed gekeken hoe hij in elkaar zit en daarna naaien maar. Aan de binnenkant en de hengels roze stof met sterren. Ik word er weer helemaal blij van als ik er naar kijk. Ik hoop jullie ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!