zondag 19 februari 2017

Bente en haar rugzak

Mijn kleine meisje komt op het kinderdagverblijf sinds zij een baby is. Ik had een leuk tasje van de Hema gepimpt om spullen in mee te nemen. Maar kleine meisjes worden 'groot'  en mevrouw wilde ook een rugzak. Net zoals papa en mama.

Op zich geen probleem maar, ik heb echt problemen met commercie  en kleine kinderen. Een neutrale rugzak zonder Elsa en Anna,  Minions, Mickey Mouse, Dory of iets dergelijks is er bijna niet.  De Hema biedt trouwens wel vaak uitkomst in dit soort gevallen.

Maar ik had nog stof liggen met poezen erop en een hoop 'restant' stofjes. Dus ben ik een avondje aan de slag gegaan. Voor het eerst met vlieseline gewerkt, waardoor het geheel wat steviger is geworden.
Een wijntje en een paar uur later had ik dit schattige rugzakje. Het was mijn eerste rugzak. De volgende keer moet ik wel serieus iets doen met verstelbare schouderbanden want op de foto is goed te zien dat hij te groot is.

Inmiddels zijn we al weer een jaar  verder sinds ik deze rugzak gemaakt heb. Hij wordt nog steeds intensief gebruikt. En de banden passen nu wel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!