zondag 19 februari 2017

Tas voor de zwemles

Ik ga met Bente elke zaterdag peuterzwemmen. Het is leuk om samen te doen en een goede voorbereiding op de zwemles vanaf 4 jaar. We doen dit al met haar sinds ze drie maanden oud is en ze is dan ook volledig watervrij.


Maar wat een spullen sjouw ik mee naar het zwembad. En hoe irritant is het als alles in één grote tas zit en ik dan in dat kleine hokje, met een vermoeide peuter, moet zoeken naar ondergoed, een kam of noem maar iets.


Dus heb ik een XXL zwemtas gemaakt. Ik had nog stof liggen van Xenos, die kwam nu mooi van pas. Ik heb twee lagen vlieseline gebruikt om de boel wat te verstevigen. In de binnenkant zitten meerdere vakken waar kleine spullen in kunnen, zoals het ondergoed en de kam.


Alles wat ik maar wil past erin; handdoeken, zwembadjes, kleren, wat dan ook. Ik ben er heel erg blij mee. En als ze straks naar zwemles gaat, kan mama zo bij haar tijdschrift.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!