zaterdag 13 januari 2018

Verkleed als Luna Petunia

'Mama, met carnaval wil ik Luna Petunia zijn.'


 Dat zei mijn dochter van 4 jaar. Ik hou van origineel verkleden. Vorig jaar wilde ze Elsa zijn .... tsja .... ik heb de jurk gemaakt, zo'n vreselijke vlecht gekocht met dito kroontje. Maar echt leuk, nee. Luna Petunia is een uitdaging waar ik met veel plezier mee aan de slag ben gegaan.

Status update: de rok van bloemblaadjes is bijna af. Over het vestje ben ik nog niet helemaal uit.
Blauwe haren pruik en roze laarzen gekocht. En de kralen voor de ketting  en armbanden kwamen vandaag binnen.

Sinds mijn avontuur met het vliegengordijn in ons vakantiehuisje, ben ik fan van de webwinkel www.bykaro.nl. Ze hebben veel keuze en nu ik kralen nodig had, waren zij mijn eerste keuze.

Luna heeft een speciale ketting waar een sleutel en een fluitje aanhangt. En een stel stoere armbanden. Bij ByKaro verkopen ze ook acrylkralen. Prima voor een klein meisje. Er moet nog een armband bij. Maar ze was er nu al blij mee. Grappig dat de kleine bloemenkralen op petunia's lijken.



Volgende uitdaging is een pruik voor een volwassen vrouw ombouwen tot een pruik voor een klein meisje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!