vrijdag 28 april 2017

Koningsdag 2017

Wat een fijne dag hebben Bente en ik gisteren gehad. Het was echt gezellig. Papa sliep een kater uit, dus we zijn met ons tweetjes op pad geweest.


De dag begon in stijl met het bakken van een 'koningscake'. Met oranje glazuur en rood, wit, blauwe hagelslag.  De cake is wederom in HareMaris-stijl. Buitengewoon praktisch en geweldig resultaat!



Wat oranje versiering in onze haren en toen maakte Bente deze foto van mij. Dat doet ze niet slecht als peuter van 3,5 jaar.


In Schiedam samen naar de vrijmarkt. Dit jaar nam ik Bente voor het eerst mee. Eigenlijk is de vrijmarkt in Vlaardingen feestelijker, maar Schiedam deed dit jaar flink haar best. Omdat het wat kleinschaliger is, was het voor Bente ook goed te doen.

Het doel was nieuw speelgoed voor de camping en we zijn redelijk geslaagd. Maris van HareMaristeit heeft een blog over het opknappen van My Little Pony haar. Dus die ga ik binnenkort eens teruglezen.
Ieniemienie was echt smerig! Dus die is eerst in de was geweest.



Maar de beste aankoop van de dag, voor maar 3 euro, was dit Mega Mindy pak. Het hing aan een hanger in een boom, Bente zag het hangen en was meteen verkocht. De maat is voor 6-8 jarigen, dus het was een beetje een gok. Maar zoals je ziet, zit het nog best aardig.

 
's Middags zijn we naar Vlaardingen geweest. CJV Vlaardingen organiseert traditiegetrouw het Jeugdfestijn tijdens de verjaardag van het staatshoofd. Oud Hollandse spelletjes met altijd prijs. Dat is echt voor alle leeftijden. Vroeger ben ik zelf actief geweest bij deze vereniging en nu met mijn dochter hier naar toe is echt leuk. De leukste prijs was toch wel de kleine baby. Leuk voor het poppenhuis op de camping.

 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!