donderdag 20 april 2017

Makkelijkste traktatie ooit!

Zoals sommigen weten, volg ik met regelmaat de artikelen van HareMaristeit. Vanaf het eerste moment dat ik haar blog ontdekte, vond ik het een geweldig blog en mens. In veel dingen denken en doen we hetzelfde. En zij is vaak een bron van inspiratie.


Eind maart las ik het artikel No Bake Party Cake. Hierin legt Maris uit hoe ze met zeer weinig tijd toch iets feestelijks op tafel kon zetten voor haar partner.


Dit jaar was ik de dag na 2e Paasdag jarig. In het weekend waren we fijn op de camping. Ik had geen tijd om ingewikkelde dingen te bakken. Maar ... ik wilde wel 35 kinderen trakteren. Maris bood uitkomst, hahaha. Ik had gelukkig de avond om in ieder geval de cakes zelf te bakken. Er pasten er precies drie in de oven.
Een tijdje terug ontdekte ik de site van Laura's Bakery. Zij plaatst simpele en bekende recepten en ik merk dat ik met regelmaat eerst check hoe haar recept eruit ziet. Hier komt dus ook het basisrecept voor de vanille cake vandaan.
De dag daarna vierde ik een klein feestje met de opa's en de oma's. Bente wilde graag een chocolade taart maken. Ook hier een HareMaris-stijl versiering. Ik ben helemaal om, haha.



1 opmerking:

  1. Aaaah dit zie ik nu pas, wat leuk! Als je iets van Laura hebt gemaakt dan is het altijd lekker haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!