zondag 19 februari 2017

Agenda 2017 en laptophoes


Goed, voor de agenda 2017 zou ik dus zelf de lay-out maken. Afgelopen jaren kwam de lay-out uit de computer en vulde ik hem zelf later in met de hand en of met stempels.
Nu heb ik zes formats gemaakt op A4. Die heb ik gekopieerd en op de kopieën heb ik de maanden en de data los ingevuld.
Ook heb ik tussenbladen gemaakt voor notities of andere aantekeningen. Die vond ik eigenlijk nog het leukst om te maken.
Vorig jaar merkte ik dat sommige weken helemaal leeg waren. Dus zoveel schrijfruimte had ik blijkbaar niet nodig. Op Pinterest heb ik gezocht naar leuke lay-outs. Daar vond ik veel voorbeelden onder art-journaling. Wat ik heb overgenomen zijn de volgende onderdelen:
- Ruimte voor een week quote - naar eigen inzicht later in te vullen.
- Een tracker met tijd voor mij: meditatie, oefeningen, lezen en een open vak.
- Een Dankbaar voor... vak.
- Een TO DO vak.
- En een Menu vak - heel vaak bedenk ik een weekmenu in het weekend maar weet ik op dinsdag al niet meer wat ik had bedacht.








Bij een copyshop heb ik alles laten verkleinen. Thuis heb ik er een kaft omheen gemaakt met een fijne stof aan de buitenkant.







Afgelopen week heb ik een nieuwe hoes voor mijn werklaptop gemaakt. Van dezelfde stof van mijn agenda. Daar kijk ik nu de hele dag tegenaan en ik word er ontzettend blij van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!