donderdag 5 november 2015

Mixed Media 2014

Deze maand doe ik op mijn eigen manier mee met NaNoJouMo. Tijdens het 'foto's plakken'  dacht ik terug aan mijn eigen Art Journal, Mixed Media experimenten.
This month I am joining NaNoJouMo in my own way. While working at my pictures, I thought back of my own experiments .
Vorig jaar heb ik meegedaan aan December Daily. We werden aangemoedigd om te experimenteren met Mixed Media.
Last year I joint December Daily. We were encouraged to experiment with MixedMedia.
Ik heb niet veel materiaal om mee te werken als het om Mixed Media gaat. Alleen acryl verf en wat flesjes model paste van de Action.  Geen inkt of andere benodigdheden. Maar ik vond het echt geweldig om mee te werken en zo creatief mogelijk te zijn.

I don't have much different materials to work with. Acryl paint and a few bottles of models past. No ink or other stuff.  But I really liked working and be creative as possible.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!