woensdag 19 augustus 2015

Lucifer potje DIY

Wij hebben een gasfornuis. Zowel thuis als op de camping. Die steken we aan met lucifers. Misschien ken je dat wel? Waar laat je de lucifer nadat je hem gebruikt hebt? Bij ons vaak, los op het aanrecht. Al een hele tijd terug zag ik bij een vriendin, dat zij hier een lege pot voor had staan. Thuis hebben wij ook zo'n pot. Maar op de camping nog niet. Dus lagen er steeds weer losse, afgestreken lucifers. Af te koelen. Dus werd het tijd voor een potje op de camping. 

Ik las eerder deze week een versiertip met touw. Dat leek me leuk voor het potje, aangezien ik een grote rol keukentouw had liggen.

Ik heb met sterke hobbylijm het hele potje ingesmeerd en het touw eromheen gedraaid. Voila.  Erg simpel en een leuk effect. Nu siert hij de, nog niet afgewerkte, vensterbank van ons keukentje. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!