zondag 29 september 2013

Bente is geboren!

Op 23 juli 2013 ben ik thuis bevallen van onze prachtige dochter Bente. Ik vond thuis bevallen geweldig. Alles verliep goed en inmiddels negen weken verder, gaat het met ons alle drie prima. Omdat ik in het onderwijs zit én in de zomer bevallen ben, krijg ik zes weken vakantie gecompenseerd. Ik hoef pas 2 december weer te beginnen. Heerlijk! Ik geniet zo van Bente. Het is een lief meisje, goed lachs, met weinig baby problemen.
Bianca had een foto gemaild; soort Anne Gedes foto met een baby in een KitchenAid. Mijn lief en ik waren meteen enthousiast. Vandaar deze fotoshoot op onze eigen manier in onze eigen keuken. Hier was Bente vier weken oud.
Hier was ze zeven weken oud.

En deze foto's zijn het meest recent van vorige week.

En dan nog het geboortekaartje. Drie weken voor de uitgerekende datum waren ze dan toch echt af. Er moest alleen nog een label met de datum toegevoegd worden. Met dank aan onze vriendin Eveline; zij heeft dat na de geboorte snel en effectief geregeld. Mijn lief heeft na een nachtvoeding 60 kaarten van het laatste label voorzien en toen kon alles op de post. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Omdat Bente zo lekker slaapt, heb ik ook al wat tijd vrij kunnen maken voor wat baksels en knutsels. De komende tijd zal ik daarvan wat verslag doen.

4 opmerkingen:

  1. Ah wat lief! Gefeliciteerd met je prachtige dochter. En wat leuk dat ze op 23 juli geboren is, dat is ook mijn geboortedag. Geniet!

    Lieve groet,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, wat een plaatje zeg! En de foto met de mixer: GE-WEL-DIG! Dat is een leuke om een layout mee te scrappen.
    En je kaart vind ik ook helemaal super!! Hartstikke leuk om zo'n zelfgemaakte kaart te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte met de geboorte van jullie dochter! wat een schatje:0) mooie geboortekaartjes!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat cute!!! Wat klein en wat een bos haar!!! Dan zijn die 3 jaar hier echt voorbij gevlogen, het gaat zo hard. Geniet!
    Je geboortekaartje is super!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!