dinsdag 12 februari 2013

Bloemen maken mij blij

Waar ik al bang voor was, gebeurt. Weinig tijd naast mijn werk. Te weinig om mijn creatieve uitingen bij te houden op deze blog. Maar soms ben je ziek en dan is bloggen heerlijk. Foto's uitzoeken en stukjes schrijven. De andere stukjes post ik met terugwerkende kracht, zoals Geldmapje in december en  Goed gelukte taarten.

Vandaag wil ik bloemen met jullie delen. Niets heerlijkers dan een paar bloemetjes in een klein vaasje. In overleg met mijn favoriete bloemist samen gesteld. Ben je een keer in Schiedam, ga dan zeker even langs bij Bon Bon Fleur.

Twee vaasjes in de keuken (hoewel de foto op een goede lichte plek is genomen).
 
En twee vaasjes in mijn slaapkamer. Dat is nu heel fijn, want uit mijn ziekbed zie ik telkens die mooie pracht!

1 opmerking:

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!