woensdag 20 mei 2015

Snelle oplossing voor een slaapkamer in puin

Leuk hoor, zo'n nieuw vakantiehuisje. Het is een heerlijke plek in Oostvoorne. Zondag was het strakblauw. Echt genieten!

Maar het eerste wat we gedaan hebben, is het helemaal leeg halen en schoonmaken. Alleen niet over nagedacht, dat mijn kleine meisje van 20 maanden daar wel haar middagdutje moet doen. Afgelopen zondag wilde ze niet slapen. Als je ziet hoe de kamer eruit ziet, is dat ook niet gek. Tel daarbij het feit dat het de eerste keer slapen op de camping was en het feest was compleet. Dus tijd voor een andere aanpak.

Ik heb bij de StofStudioShop 6meter zacht roze stof gekocht. Gisteravond heb ik hier een tunnel aan de bovenkant in gemaakt. De zijkanten afgezoomd. Mooi roze lint erdoorheen en de 'tent' was klaar om opgehangen te worden.

Vandaag heb ik de tent opgehangen en mijn meisje heeft fijn een middagdutje gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!