maandag 5 oktober 2015

Pimp een multimap#2

Voor mijn werk heb ik nog wel eens een multomap nodig. Ik schreef hier al eerder over. Op het moment dat ik bedacht dat ik voor bepaalde werkzaamheden deze map nodig had, kon ik alleen even snel langs de Hema. Omdat ik nog wel het idee had de map zelf te versieren, koos ik een bruine, craft multomap. Met lijntjes papier en tabbladen kon ik direct aan de slag. Maar hij was nog niet 'leuk'.
Afgelopen week was ik bij Pipoos. Ook hier heb ik al eerder over geschreven. Ik zag daar een papier blokje van Tilda liggen en was meteen verkocht. Ik zag al helemaal voor me, hoe leuk mijn bruine map zou worden met dit papier. Er lagen ook matching rolletjes stof tape bij. Ik zag het absoluut zitten.



Ik heb eerst de multomap beplakt. Ik wilde alle patronen op de map. En in het kader van praktisch heb ik alle versiering plat gehouden.
De stoftape viel erg tegen. Ik had niet goed ingeschat hoeveel ik nodig had. Er zelfs niet over nagedacht. Nu heb ik dus 'kale'  plekken. En qua kleur was het niet hetzelfde als het papier.

Later heb ik nog een leuke kaart gemaakt voor mijn oma met ditzelfde papier.
Met Bianca van Morgenblond ben ik aan het kijken voor een nieuwe agenda voor komend jaar.
En met Els, mijn steun en toeverlaat bij grote projecten ga ik binnenkort aan de kerstkaarten beginnen.


1 opmerking:

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!