dinsdag 12 mei 2015

Fry Box - bedankje

Wat een prachtige Die cut: de Fry Box Bigz  van Stampin' Up.
Super leuk, als je op Pinterest ziet wat de mogelijkheden zijn.

Gisteravond even snel vijf bedankjes in elkaar gezet. Helaas zijn het hele slechte foto's geworden vanwege het licht. Daar moet ik binnenkort een goede oplossing voor zoeken.

Ik heb een brownie gebakken. Twee stukjes in bakpapier ingepakt met een leuk stukje keukentouw eromheen.



Papier is van de Designer Series Paper van Stampin' Up! zelf. Het is dubbelzijdig bedrukt. Ik merkte gaande weg, dat ik beter op het printje moet letten. Ik heb labels gemaakt van hetzelfde papier. Maar bij drie bakjes was de print op de buitenkant hetzelfde als op het label. Dat viel tegen elkaar weg. Jammer. Bij deze is het wel goed gelukt.



Wil je ook een keer werken met de Fry Box? Dat kan tijdens een party of workshop.



1 opmerking:

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!