maandag 27 april 2015

Terug als SU demo!

Beste trouwe volgers,

ik ga weer wat actiever zijn op mijn blogspot de komende periode. De lay-out wat veranderen en inhoudelijk wat anders.
Sinds de zomer van 2014 ben ik Stampin' Up! demonstratrice geworden. Maar daar deed ik bijna niks mee. Daar wil ik de komende tijd verandering in brengen. Vandaar een make-over van deze blog.
Mocht je interesse hebben in spullen van Stampin' Up! of een bestelling willen doen? Laat het me weten. Ik heb regelmatig een verzamelbestelling. Als je in de buurt woont, scheelt dat verzendkosten. Je mag mij altijd mailen op floorsprikbord@gmail.com.

Dan nog een fotootje van mijn kleine meisje. Op de laatste foto was ze vier maanden, geloof ik.



Bente is inmiddels alweer 19 maanden oud. Hier paste ze net nieuw gekochte kleren. Gekregen van oma en op de foto voor oma. Maar het is zo'n leuke foto geworden. Je ziet het prijskaartje nog hangen, haha!

Groeten Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!