woensdag 23 juli 2014

Eerste verjaardagstraktatie

Mijn kleine meisje alweer één jaar oud! Zoals iedereen zei: de tijd is voorbij gevlogen!
Maar eerst een nieuw naaiproject: een vlaggenlijn, zoals te zien op de foto. Drie bijpassende stoffen. Letters van roze vilt. Geweldig leuk om te maken op de oude naaimachine van mijn oma.  Misschien wordt het wel een traditie ;-).


Op het kinderdagverblijf is haar verjaardag ook gevierd. Ik heb een traktatie gemaakt voor ieder kind waar ze wel eens mee op de groep zit. Voor de juffies een lekker bonbonnetje van de Bonte Koe.
De mal van het doosje heb ik zelf uitgemeten en gesneden. Een heel lieve stempelset van Stampin' Up! gebruikt: Zoo babies.
 Vind je dit een leuke traktatie en wil je dit ook maken voor jouw kleintje? Of vind je de stempelset ook zo leuk en wil je die zelf wel hebben? Mail mij gerust voor een workshop of een bestelling op floorsprikbord@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje wilt achterlaten.
Dank je wel!